Valborgsmässoafton

Hej! Är nu hemkommen från Michelle. Men ska snart iväg igen ^^, Gårkvällen kan sammanfattas som mys vid långsjön, misslyckad brasa, massa blixtar, kyla och mycket skratt. Det blev bara jag, jossan och michelle som åkte dit i slutändan men de gjorde inget i alla fall :) Sedan följde jag med Michelle hem och vi såg en skräckis, som på gamla dar ^^, fasst denna gång var filmen norsk. Den var väll bra, fast lite konstig. Tack för kvällen hörrni <3

Nu ska jag börja fixa mig för att sedan röra mig mot farsta och möta upp Unni, det ska shoppas lite nu på dagen och vid femtiden kommer de andra och då blir det att handla till grillningen och lite sånt :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0