Can't help feeling happy


Sitter här me mitt té, min musik, min chattruta som jag delar med Unni, och mina favvobloggar. Najs. Dagen idag var greejjt. Vakna upp hos Unni, morgondopp, frukost, in till stan och möter upp hennes två vänner, Isabella å Lisa. Vi gjorde nog inget som var särskillt meningsfullt. höh. Satt på lite olika bussar till konstiga ställen, vandrade runt över hela stan, och tillbringade till och med en stund på en kyrkogård. Unni höll ett tal till minne av Kapten Gustaf Tornheim med hustru. Vackert var det.
  Imorgon ska jag träffa Mathias. Inte sett männskan på skamligt länge så det ska bli roligt å se honom igen, sedan så framstår ju då också vem som tar hem vinsten i mestsolbrändtävlingen.. dundunduuuuuun...

  Hej

Kommentarer
Postat av: Fråga

jättebra blogg!



vilka är dina favoritbloggar ?

2011-08-19 @ 05:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0