30 December

Hej, jag är usel på att blogga nu mera. Men det är min Iphones fel. Jag kollar liksom allt på den så behöver inte logga in på datorn, och de e inte samma grejj å mobilblogga. Så aa..

Dagen spenderades med Unni. Lite shopping i farsta centrum först. Jag köpte jättemysiga pyamasshorts och anklagade indirekt hon i kassan för att vara fett ego... Vart lite stelt moment där när ja skulle betala.. Köpte latte på espresso house och sen drog vi vidare hem till Unni. Vi tog oss igenom hela säsong 2 av solsidan å hade lite förkyldningsrehab med asgoda mackor å inte lika god mangosmoothie... Känner dock inte att förkyldningen försvunnit, snarare tvärt om, hoppas det inte blir ännu värre imorn bara, på nyår liksom, uusch :/

Ska dricka te, chatta lite till åsen sova (kanske ett glee-avsnitt där också) och sen SKA jag krya på mig under natten, BRA.  Gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0