Let it snow

Måndaaaag. Fast e asglad ändå. DET ÄR FÖRHELVETE JUL  N Ä S T A  VECKA!!!  Skolan idag var bra, var livrädd för svenskan för vi skulle ha läst ut en bok idag och jag är fortfarande på sida 12, heeeehee.  Men sen fick vi reda på att bokdiskussionen ska va på onsdag, så det gjorde typ min dag :D  Skrev klart min engelskauppsats sen också, rätt så nöjd är jag nog! 
 Dansuppvisningarna i helgen var föresten awesome! Dock lite segt eftersom att mina två nummer låg precis efter varandra sist i föreställningen, men vafan de va bra! :D  Finaste vännerna var där och tittade i lördags också ♥   Kändes lite sorgligt sen när allt var slut men ja tror det ändå är till det bästa, ska kolla med danscenter idag om jag kan börja nästa termin så hopppaaass deet!

Nu ska jag sitta här ett tag till, chatta lite lyssna på julmusik å hare bra. Sen ska jag läsa i alla fall minst 80 sidor i svenskaboken från 1700-talet.. Men det fixar jag, typ.


Bild på mig och Becka från uppvisningen.♥
Foto: Josefine Hellgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0