Tankar

Idag tar 2011 slut. Det här är nog det året som förändrat mitt liv som mest. Det har tagit en helt ny vändning, fast ändå inte. Allt är annorlunda, men ändå sig likt. Jag är fortfarande samma person, eller jag har liksom hittat mig själv, så nu är jag den person jag alltid varit inombords men som förut inte kunnat leva helt ut. Tack vare alla underbara nya vänner jag har fått men även de gamla som verkligen förtjänar att finnas kvar. Ni har liksom stärkt mitt självförtroende så otroligt mycket, byggt upp mig så att jag vågar. Känns som att ingenting kan förstöra mig nu. Det har gått flera månader, över ett år tror jag utan att jag fällt en tår. Jag har varit lycklig konstant, hela tiden. Fast nu är jag nog ändå som lyckligast. Allt är så jävla äkta, inget falskspel. Jag har hittat jämlikar, vänner för livet, är så glad över att kunna dela allt med er. Ni betyder något enormt ska ni veta! Insåg inte hur mycket det skulle betyda när jag för snart två år sedan satte nvnvbe på sjödalsgymnasiet som förstahandsval till min gymnasieintagning. Ett litet val som liksom förändrade precis allt. Det är ju helt sjukt. Men jag har nog aldrig varit så nöjd över ett beslut som det. Gott nytt år hörrni! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0