191211


Det är praktiskt taget jullov för mig nu! Slutade halv tolv idag efter endast biologi. Imorgon har jag bara spanskalektion så då slutar jag elva. Och på onsdag bara matte, sen julavslutning!! :DD Det finns dock en liten irriterande detalj som står ivägen för att jag fullständigt ska kunna kliva in i min aura av harmonisk julstämning.. Biologirapporten, dundunDUN. Som vanligt är vår lärare vääääldigt oklar med att förmedla exakt vad vi ska skriva vilket resulterar i att jag sitter och stirrar tomt på skärmen. Jag fattar liksom och så men aa, tomt stilla blankt svart. typ. äähh de ordnaaar sejj.
  Förövrigt så var helgen sloooow. Dalarna vettni, ingen höjdare om man är uttråkad. Men jag tog mig igenom den iallefall. Weeeeyy. 

Längtar bara tills på onsdag, när jag har skrivit klar om bananflugor och det är jullov OCH julmiddag med världens bäästaste tjejer :DDDD Nej så aa. Framtiden ser ljus ut, även om dagarna är mörka, fett poetiskt.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0