Ain't never gonna shut you out

Hej sorrysorry, har inte skrivit sedan i söndags, är det va? :P  Har varken orkat eller haft tid. Plugg som vanligt ni vet :) Men ska jag inte öppna en enda jävla bok! ( bortsett från engelskaläsboken som ska vara utläst till nästa vecka) men de tar jag innan jag somnar sen :) Är DESSUTOM leeeeeedig imorgon!!!!!!! Jag älskar studiedagar asså så jäääävla skönt ska det bli!!
Idag då? Rätt seg skoldag faktiskt kändes som vi började 8 och slutade 5 -.- Men fick endå en håltimme på två timmar, åt pannkakor, och spelade kort i it-cafét, så inte helt farligt liksom :)  Efter skolan möter jag Mathias och vi tar bussen till skärholmen :D Köpte en blus/topp eller vad man nu ska kalla den, Visar en bild på den senare. Köpte även en ny berlock till thomassabo armbandet för ett presentkort Smycka som jag fick när jag fyllde år. Vart en liten sjöstjärna bara för att jag gillar stranden ^^,  Nu ska jag bara gå ner och fixa lite te sedan så får ni något inlägg till. Kram

jag tooodaaayyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0