Couse I'm indestructible


Helloo! Fredag, nice dag ju! :) Simningen på idrotten visade sig inte vara en plåga utan rätt bra :) Jag gillar vatten! :D Det enda som fick ett litet minus var ju att jag dränkte den oranga "livlösa" gubben i plast när jag skulle livrädda honom/henne. Stackarn. Känner dock fortfarande klorlukten och har lock för öronen :( Hoppas jag inte blir sjuk nurå. Har även fått några fula exem på kinden efter kloret(intressanta fakta). 
  Älskar mitt rum för tillfället! Fint, städat och luktar gott för jag tände ett doftljus alldeles nyss, myys :)) Ikväll blir nog en chillkväll bara, mår endå inte så bra känner jag :/ Men imorn, så ska jag åka å köpa kläder :D Härligt! Får aldrig nog liksom och måste ju göra slut på alla presentkort jag fick i födelsedagspresent liksom ^^
 Nu ska jag kanske sluta tråka ner er och faktiskt se nya avsnitter av vampire diaries istället :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0