Lördag


God Morgon! Trött tjej här.
Har suttit och roat mig med lite dator, musik och glee denna morgon. Såg de på tv11 för någon vecka sen och tyckte det var bra så har börjat kolla avsnitten från början på internet sedan dess. Like it a lot! :) Bra tidfördriv också. När man egentligen skulle behöva göra något annat.. Till exempel att läsa en bok på engelska som ska vara utläst till onsdag eller varför inte läsa en selmalagerlöwsbok när man endå är igång?
  Kom på innan jag skulle somna igår att jag glömde min halsduk i huddingehallen igår. VEM ÄR BÄST? JO JAG. Asså huuuuur kaaaan jaaag.. gaah. Ska ringa dit nu snart och fråga om de har sett den eller nåt. Sedan ska jag bara hoppas på att jag kan få skjuts dit bort och hämta den (a) Ska ju endå till farsta centrum sedan och shoppa så kanske kan hämta den påvägen dit :P  Ååååååååå va jag ska shoppa idag. Om jag inte kommer hem med något nu då blig jag fan depp tror jag. Nej här ska shoppas! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0