Now I won't let you go


Heej! Äntligen är det torsdaaaaag! Fan va skönt. Har nu klarat mig igenom hela veckan och har bara en skoldag kvar med tre lektioner, YES. Hade ju kemi-prov sista lektionen idag, vi hade en timma på oss att göra ett prov på ca. 4 sidor och fyyyyyyyyyyy vad stressad jag var asså. Hann PRECIS klart. Satt i slutet och idiotletade i panik efter M i periodiska systemet, haha. Kommer säkert ha sjuuukt många slarvfel men tycker ändå att det var det bästa jag hade kunnat åstadkomma på så kort tid, så jag är nöjd ändå :)
  Nu ska jag snart börja packa lite, ska åka till Anna imorgon och måste ha packat en hel väska med saker för en hel vecka, FÖR VI ÅKER JU TILL ÅRE PÅ LÖRDAAAAG :DD Det kommer bli sååååå grrymmt!! Sedan måste jag göra den absolut sista läxan jag har nu innan lovet, Sen är jag FRI!! UUUUnderbar känsla asså!

Så packning och plugg snart alltså..
Men nu: BOWLING på msn med UNNI! Jag ska krossaaa diiiiiiggg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0