Top of the world

Ska börja med att göra er riktigt besvikna och tala om att någon kameleont existerar tyvär inte i min närhet... Unni däremot vill nog gärna ha en men vågar inte erkänna det själv så hon skriver det i min blogg så hon sedan kan se vad folk tycker...

TORSDAG IDAG. Vi vaknade vid typ 9, hääärliigt, gjorde smoothie till frukost också :3
Tre lektioner i skolan, gick snabbt. Åkte hem och har pluggat matte fram tills nu. Har gjort alla uppgifter nu så ja belönar mig med en paus.. eller.. får se om jag går tillbaka dit igen.. Men aa. Allt känns helt okej bra i alla fall.
OCH DET ÄR FREEDAG IMORGOOON. gaah va skönt , har varit myyyycke jobbig vecka. Danslektionen på idrotten igår gick föresten väldans bra :D Var sjukt nervös först men sen vare bara roligt faktiskt ^^   
Ingentiiing kan stoppa min lycka just nu, inte ens mattec-provet imorn. neeejnej, det går bra nu.

Hejrå


Kommentarer
Postat av: Gossanfoto

Ååååååh Va glad jag är för din skull!! :D Föresten... vem är nicklas? :o :O :O

Pusspårej! <3

2011-11-25 @ 06:37:37
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0