Saturday


Såg Breaking Dawn igår, så sjukt brraaa! Fast det är väll svårt att misslyckas med en film baserat på en bok med så bra handling (:   Såg den på sergel igår tillsammans med Unni, Lova och Linnea. Vi hade resursdag igår så i torsdags var det dessutom skräckfilmsmarathon at unnis place. Då var Astrid, Kim, Lova och Lina där också, vi såg tre filmer, den ena var verkligen tooootalt värdelös, sämsta skräckfilmen NÅGONSIN. Men kvällen var endå grrryyymt myysig , ni är bäst hörrni, jag är så otroligt lycklig över att har er ♥
  Har nu nyss varit ute och sprungit, ashärligt när man är klar. Mihi, ikväll ska jag träffa Julia, kanske Frida?  Vet icke, men vi ska i alla fall äta aaasgod middag å hare vääldans bra, så himla länge sedan vi gjorde något sånthär så ser jättemycket fram emot det!! Annars idag hade jag tänkt att plugga lite, ska verkligen försöka ta tag i allting nu så jag känner att jag har lite koll, hehe. Prov nu alla veckor fram tills jullovet så det är bara att kämpaaaaa. Hejdå så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0