Lättnad


Jag är glaaaad, glad, glad glad, glaad. Ni fattar. Nooo moore plugg. Undeeeerbart. Biologiprovet gick dessutom bra, är glad att jag inte la ner såååå mycket på plugget för man behövde inte kunna så himla mycket :D
Åkte till stan efter skolan för att jag tänkt byta toppen från hollister till en S istället, när jag kommer dit finns det minst 20 stycken, gissa vad? Inte EN ENDA i S. Yeeey, så åkte dit i onödan kan man ju säga. Nu sitter jag i alla fall här, lyssnar på musik å chattar lite. Står inför ett svååårt val. Träna ikväll eller ej? Skulle köra spinning isåfall men ingen annan kunde gå med mig, jag får se.
  Imorgon är det fredag sen är det LOV!!! Sååå efterlääängtat så jag vet inte vad. Ska bli så skööönt. Miihihiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0