19 september


Trist väder idag. Vaknade sju imorse, trodde det fortfarande var natt för allt var så mörkt. Spöregnar till bussen, från bussen. Trevlig start på dagen liksom. Känns ju ännu sämre när man ser på bilden ovanför, jag plågar nog omedvetet mig själv genom att titta igenom dessa sommarbilder, fast nu när jag kommit på mig själv med det så är det ju medvetet.. Rörigt. Titta på min hand liksom den är brun, vattnet är blått. Varmt ser det ut att va också..

NEJ. Förutom vädret var dagen faktiskt bra. Endast två lektioner, började dagen med bilogi, full fokus i början sedan slocknade den lite när Unni presenterade mig för ett nytt multiplayer spel.. Slutade sedan efter Svenskan för Engelskan var tydligen inställd, yeeeeeeh. Gick ner till centrum med Unni och Kim. Unni shoppade och två fattiga själar stog och såg på..

Nu ska jag plugga, faktiskt. Har mycket till imorgon, med det är bara att kämpa på och ikväll är det dans så har något att se fram emot, wihi! :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0