Livet leker bara ibland

Ligger äntligen i sängen nu. Har pluggat spanska 6 timmar i streck idag, jag fattar inte hur jag pallar, pluggade matte 5 timmar i streck igår också. Jag bara fortsätter och fortsätter och fortsätter, struntar i värken i nacken, familjen som ser något roligare på tvn, unni som berättar om hur hon inte behöver plugga för att hon inte har prov imorn, ignorerar allt. Fokuserar. Jag är rätt bra, när det gäller. Men fyhelvete vad tråkigt det är. Förstår inte hur mitt liv kan gå från kul till så okul på bara några dar. Studentskivan i tisdags var sjukt bra, dansade, drinkar å allt, slutade på en kebab där nån gång efter två. Kom hem strax efter tre och så fick vi typ 3,5 timmars sömn på det. Skola, freaking bootcamp me militärdräkter i lera bärandes på däck å allt. Men köttade på som fan, vart dock otroligt övertrött mot slutet av skoldagen.. Somnade sedan vid 12 efter intensivt matteplugg å sov 10 timmar, HALLELUJAH va skönt de va. Hade endast matteprov idag vilket gick hyffsat, kom hem vid 4 å a ni vet resten. Nu ska ja läsa igenom spanskan en gång å sen få lite sömn, imorgon är det fredag, galet efterlängtad, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0