Feel my heart stop beating to my favorite song

Goomoorrn! Sitter i min säng med min musik och te. Gör ett tappert försök och ladda ner någon ny flash-player version, kan inte kolla glee annars verkar det som. Hoppas det funkaaar! Kan inte sånthär..
Igårkväll blev gosig. Myskväll med finaste vännerna helt enkelt. Det är perfektion för mig faktiskt. De får mig att må bra liksom. Vi åt thaigryta (typ den godaste nånsin) och såg film. Jag sov mig dock igenom hela filmen och angrep tydligen Astrid i sömnen. Vaknade upp med orden "vem fick potatis!?", eeh jaa...
Ska chilla ett tag till, ikväll blire Saganomringen-marathon, kommer säkert somna då också... NEJ, det ska inte få hända. bra. Skriver mer snart igen, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0