Sommarlov, äntligen!

Gokväll! JAG HAR SOMMARLOV NU. Känns ganska overkligt, borde vara stekhett och sol hela dagarna, då kanske jag inser att det är så. Men aa :D Är så gaaaalet glad. Helt Friiiii. Inte ett problem i hela världen.
Skolavslutningen i fredags var riktigt bra. Grillning vid gömmarn med några stycken och sedan vidare hem till Fredrik dit en stor del av klassen tillkom för mys hela kvällen :D
Igår fyllde Astrid 18!!! Så det var tjejmiddag hos henne först och sedan utgång. Till Sommar gick vi och hade så sjukt roligt, LÄNGTAR TILL KOS!!
Sov hos Astrid och kom hem vid två idag, tog det lugnt och rörde mig sedan vid 18 till huddinge för att möta upp Fredrik, Martin, Unni och Astrid. Till McDonalds för snabbmiddag och sen vidare för att se Lovas teater. Sjukt duktig vän man har :)

Bara jag som är uppe i mitt hus nu, HAHA. Nää men känns bra. Ska kolla ett antal avsnitt av desperate housewives tänkte jag. Blir bra. Imorn blire att träffa Fredrik. 

Pöss och Godnatt!


Bilder från skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0