180612

Halloj. Sitter här i min ljusrosa morgonrock och fullkomligt njuter av den stillsamma och fridfulla ledigheten.. Eller aah. Nä har gjort det i två dar nu och det funkar inte, är inte en sån som klarar av att sitta hemma hela dagarna. Igår fick jag fetångest runt 17-tiden för att ja inte gjort någonting så som tur var var Lova tillgänglig. Vi möttes vid långsjön och satt i en lekpark och sedan på en brygga och konverserade. Tack hörru <3 Det enda dåliga med det spontana mötet var att mina converse och halva mina ben blev dyngsura på grund av mig själv som inte kan bedömma djupen av en 10 meter långa vattenpölar mitt på skogsstigen. Well done Rebecka, well done.

IDAG SKA JAG TRÄFFA JOSSAN :D Mycket länge sedan får jag säga. Saknat den tjejen massoooorr, vet icke riktigt vad vi hittar på en men det blir säkert något storslaget.
Känns som att hela denna vecka kommer bli sjukt bra. Har nånting bokat varje timme av varje dag vilket jag älskar. Miiiiih.
Okej nu ska jag fixa mig lite smått! Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0