Im frekking Fabulous

Tjenixen Bloggish!

Idag har jag skrivit ett fysik prov, jag bara älskar tomas underbara små skrivningar <3 Efteråt hade vi spanska, dominospel, gud så kul, Peter är även han en av mina personliga favoriter. Juste, jag tränade idag också, på gymmet alltså. Fredrik Lova Martin Christoffer och Simon deltog, vi hade såå roligt tillsammans (även då jag mest stod å pratade medans Fredrik körde på bra :D) Kvällen har tillbringats med Fredrik, men nu är vi trötta, dags att sova. Puss Puss <33



Min klocka har stannat, så använde denna idag. Im frekking Fabulous!

Kommentarer
Postat av: lova

ahahahahahhahahahh

2012-03-17 @ 11:59:32
URL: http://attlova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0