Bergådalbana

Hej! Sitter å pluggar kemi, har gjort det i tre timmar nu och mer blir det, jag älskar mitt sett att spendera mina dagar på <333333333
Var i skolan idag, brukar vara där men aa, först nationella i engelska vilket sänkte mitt tidigare ganska trevliga humör, lunch, håltimma me kortspel och sen kemi. Där typ dog allt hopp om glädje i mig. Var så galet trött och så inser jag på det att jag inte kan någonting till kursprovet på fredag. Usch. Sen fysik, vilken gick rätt bra -> Glad Rebecka igen. Så skönt :)) har hållt humöret uppe sen dess, hatar och vara deppig, man borde aldrig vara det! Livet är bäst liksom , får inte glömma det :))
Imorn blire inga lektioner utan "exkursion" till nån sjö med klassen, kan nog bli mysigt! Måste fortsätta nu, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0