Grävmaskin, oh yeah

Sitter och pluggar, gjorde det igårkväll också. Har två arbeten som ska vara inne imorgon, en idrottsutvärdering och en tekniskpsykologi-uppsats, tjoho. Hann med ganska långt på tekniska psykologin igår och har nu idag börjat med idrotten. Är dock väldigt osäker om vad exakt det är man bör skriva.. Aja. Det går jättebra säger vi. Veckan har varit ganska så bra. Endast tre dagar i skolan, ett engelskanationellt prov, vilket gick helt okej. I fredags var jag med fredrik och igår befann jag mig i staden med Unni och Lova. Shoppade, åt vapianolunch och drev runt lite med kameran på söder. Mår så otroligt bra av att få spendera en helg med de personer som betyder så mycket för mig, ger mig krafter till att sitta en hel lördagskväll och en hel söndag och plugga. Tack för att ni finns


Två bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0