Fredagsmyyyyyyyyys

Jag är glad, sjukt glad. Satt och skrev på mitt spanskaarbete nio timmar i streck igår, så jag fick typ fyra timmars sömn, yey. Antingen tog jag väll uppgiften på för stort allvar eller så är jag bara totalt seg i huvudet, men 9 timmar, nej inte okej. MEN JAG BLEV KLAR!! Så därför är jag glad nu :D Jag har haft lyckokänslor enda sedan jag lämnade in den, underrrbaaart att slippa skiten. Vi hade dessutom ingen spanskalektion eftersom att läraren hade glömt bort den (?) Så vi fick sluta tidigare! Grreejjt, nu sitter jag här och slösar tid, ska försöka städa lite innan Unni kommer hit, sedan ska vi förbereda lite, använda våra kockskills och sedan kommer fler fina hit och det blir tjejkväll för hela slanten!

Hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0