Tisdag kallas dagen som är idag som är en tisdag.


Haallå där ute i stugorna, datorerna, telefonerna. Vaar är värrldeeen på väääg!?!???!?
Soft, bra dag. Ett fåtal enkla lektioner, skrev dock en uppsats på engelskan om boken vi läste men det gick bra tror jag. Jag och Lova skall desutom resa till peru några spanskalektioner framöver, alpackor here we come! ....
Efter skolan gick jag, Lina Lova och Tindra och köpte bullar, kanelbullens dag är underbar ♥  Det borde finnas dagar för alla goda saker egentligen, dåå finns det liksom inga ursäkter längre. Grymt.
Nu snart SKALL jag plugga fysik. Känns ändå rätt bra det där, i alla fall en del av det, hejsvej.


Justejustejustejustejustejustejuste, Mathias fyller år idag, GRAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIS!!!!!! :DDDDDDDDDDD

så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0