090212

Tjeena. Finfin dag faktiskt. Jag å Fredrik dissade dock alarmet imorse, vaknar sedan upp och inser att de är en kvart till bussen går, raaaaaaaaaaketfart och så hann vi, grymt. Teknisk psykologi på morgonen, helt ok. Mysi håltimme å sen flöt resten på. Gymmade med Sara efter skolan, mage, den är nog rätt så död imorgon, men kändes duktigt så aa :D Ska nog köpa riktigt gymkort där tror jag, så kan ja gå dit oftare, asskönt å bara gå efter skolan ju :33

Imorgon äre fredag, HAAAALLELUUJAH. Blir en riktig myshelg med massa vänner. 18års-partandet får vänta till nästa helg. Men gör mig inget faktiskt.
Nu ska jag snart sova, bara måla klart naglarna och fixa lite. Skypar för övrigt med Lova. Astrid och Unni var med tidigare också, men som de ynklingar de är gick de och la sig.. Fast jag behöver som sagt också sömn.. God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0