HEJ VÄRLDEN

Heeej Rebeckas blogg! Hennes mest älskade, bästa, snyggaste och alldeles, alldeles underbara vän Lovish här. Rebecka sitter bredvid och är bitter, fast hon är rätt göllig ändå. Väntar på biologiläraren, vi är AStaggade...... Jag är jättejättekissnödig så vi får för Rebbs skull hoppas att jag kan hålla mig en timme till..... USCH JA. På lördag ska vi till skolan. Ska bli jätteroligt för här på sjödal älskar alla skolan. Rebecka påpekar att hon gärna skulle flytta in om hon fick chansen. Jag har dock inte låtit det gå riktigt så långt. ÄN... Får se om vi får någon givande diskussion på danska här snart.. Nu börjar hon böja sina armar i omöjliga vinklar. Bäst att sluta innan jag får onda ögat av tha teachaaaah! HEJ DÅ.

Bilden är ett självproducerat konstverk. Jag kallar den...KISSNÖDIGHETEN. djupt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0