15 December


Gosiiig dag :3 Började elva, det bästa som fiiinns, till alla som inte gör det: MOAHAHAAHAHA! Skolan var rätt eller aa väldigt seg. Fysiken var nollfokus på, satt å tog lite bilder med Kim, ritade blommor och sånt. Vi hade nån stackare på besök från nian också. Hon vill nog inte gå nv längre. Biologin fick vi peta på våra nyavlade bananflugor. Min och Lovas hypotes stämde peeerfeekt, sååå jävla smarta vi är!!! Sist matte, segt det med. Åkte till stan med Fredrik efter skolan för julklappsshoppiiiing. Köpte en liten present till far och sen en asfin topp till mig själv :D Vem har sagt att man bara kan köpa julklappar till andra!?  Nejmen har nu förhandlat med bror och ska åka dit snart igen för å köpa the reeal deeeal. Typ.
IMORGON ÄR DET FREDAG. Vi ska ha läst ut en bok på spanska tills då, vår spanskalärare inser inte att vi faktiskt har några andra ämnen i skolan också. I protest (och för att jag inte orkat) har jag inte läst mer än till sida tre. Jag är inte ensam om det så de borde vara lugnt, om inte alla sviker mig nu och läser den i alla fall..

Jag ska föresten till Dalarna i helgen. Ska pröva prata dalmål med alla jag möter och se om de reagerar, bra sätt att kolla ifall mina tolkningar av dialekter verkligen låter trovärdiga. Har redan prövat det i göteborg, med göteborska då alltså,  och det fungerade alldeles utmärkt :)

Eeeh aa, hejdå så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0