Fruktansvärt onödigt

Hejhejhejhej.
Sitter här och har inte ett skit att göra. haha. När man äntligen är utan plugg finns det plötsligt inget annat att sysselsätta sig med. GREAT. Riiiiiiktigt soft dag idag i alla fall. Vaknar av mig själv och går upp kl.9. Äter frukost, ducshar å fixar mig. Pluggar och segar i tre timmar... Fysikprov kl. 13. Gick helt okej men jag får se liksom. Svårt å säga, får typ alltid fel på det jag var säker på och rätt på de andra. haha. 
  asså fasen vilka tråkiga inlägg. bläää. Hoppas någonting riktigt intressant händer med mitt liv snart annars börjar väll denna blogg rutna. Men våren är ju påväg nu så de blir väll lite glada bilder och så snart antar jag :D

Funderar på att gå ut. typ ta en promenad eller springa lite... HAHA, de är så inte jag, men har ju ändå brist på något att göra så..... :)

Jag får se! Hejdå så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0