Just like last spring

Heeeeeeeey!!!  Spektakulär dag idag! :D  Allt har flytit på från när jag vaknade tills nu. great. Hade bara två lektioner idag också, engelska och samhällskunskap, slutade två, så det var riktigt skönt. När vi slutade skyndade vi (jag, unni, mattea, lina & lova) till tha pendeltåååååg. Och vi hann! :D Gick runt i stan och kollade kläder överallt i några timmar.. Min jeans-väst hade dock inte kommit in till affären än men fick däremot med mig ett litet blommigt linne som blir riktigt fint till mina svarta byxor eller jeansshorts i sommar. ååååh längta ♥
  Sedan fikade vi på waynes innan vi åkte hem också. Nu sitter jag här och väntar på middag, efter det ska jag plugga och efter det....... Tv :D 

Detta är vad jag köpte, 149kr, H&M

Kommentarer
Postat av: Lova

Yayyyy fint linnee! :D Men får jag fråga en sak... Exakt vad betyder "spektakulär"? (a)

2011-03-30 @ 18:58:40
URL: http://attlova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0