Frustration


Det är fredag. Vad gör Rebecka då? Hon sitter och pluggar, mycket plugg dessutom, inte okej alls. Kemi B skulle få kunna gå och lägga sig i en ödslig gränd och ruttna tycker jag. Nu är ju dock Kemi B inte en person, eller ett föremål, utan ett riktigt irriterande, invecklat och otroligt trångsynt ämne som bara finns i en enda linje av alla linjer på hela gymnasieskolan. Dvs Natur, alltså den linjen jag valt. Weii.
  Annars rå? Igår pluggade jag 6 timmar, de senaste två torsdagarna har varit de sorgligaste torsdagarna i mitt liv tror jag. Hade Fysikprov idag, fast jag tror ändå att det gick helt okej bra, jag är liksom nöjd med min prestation. uuuh.
Ikväll, (Om jag nu blir klar med denna oändliga kemilabbrapport) ska jag träffa Astrid, Kim och Unni. Det kommer å bli sensationellt!! Eh ah, åter till endoterma reaktioner och deras värmekapaciteter.............

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0