Om man valt nv får man skylla sig själv

Dagen, hygglig. Startades tillsammans med Unni på mattelektionen och en viss låt spelandes i örat.. då gåre som det går.. På idrotten vare konditionsträning och betygssnack, konditionsträningen gick väll halvbra, betygssnacket var däremot glädjande! Riiktigt soft svenskalektion och sen vare kemi. Vi skulle rätta, kommentera varandras labbrapporter. Det tyckte jag och Lova var vääääääldigt underhållande, vi diskuterade dessutom endoterma reaktioner på danska, denni (;  Efter gick ja och Kim å köpte godis, 49,90kr/kg liksom :3
Nu sitter jag här med mycket plugg och mitt godis, som typ halverats. Så om jag vill ha något kvar när jag sitter och dör i biologiboken borde jag börja med plugget nu... Eeh, prov imorgon = efter imorgon finns inget mer plugg = FREEDOM! Farväl.

Min kväll, att godiset hamnade i fokus tyder inte på nååånting... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0