Rebecka är bäst (rubrikval av Unni) den duuu.

Lyssnar på musik och chattar lite på facebook just nuu. Idag hände en väldigt väldigt väldigt lyckosam sak. Jag hittade mitt försvunna armband sedan en månad tillbaka, hade ju köpt ett nytt redan och när jag kollade på det kvittot så ser jag att bytesrätten går ut idag, IDAG, en timme från och med då tillåmed. Så åkte till skhlm och bytte det till en ny berlock istället. Asså fan lite scary vare ju, precis på dagen på timmen då jag måste hitta det så bara ligger det där i min väska? 
  Var också ute på prommis med Mathias och lille Villeeee. Tog lite foton som jag kanske lägger upp imorgon eller så, det var fan kallt ute, fingrarna helt stela när jag kom in igen, skit också. Jaja, det blir väll värre .. 

RAAAAAAAAAAAACE. Snabb chihuahua...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0