Rusk


Bild från förra hösten.

Heej, har nyss ätit och kom hem för typ en timme sen. Såg väll ut som en blöt katt när jag stapplade igenom dörren. Blööööh på detta, jag kommer bli sjuk jag lovar. Fast nu har jag sjunkit ner i mina gosibjörntofflor å dricker té så det känns bra :]
  Jag och Lova drog hur som helst till simhallen efter skolan och simmade EN KILOMETER duuuuktiga flickor minsann. Det var inte sååå jobbigt, fast lite, nästa gång satsar vi en och en halv, bra. Annars idag har inget särskillt hänt, såg en film på engelskan som var myyycket bra. Sedan vare kemiprov. Gick faktiskt över förväntan, fast inte heeelt perfekt heller. Men jag är ändå nöjd :D

Nu blir det dock meeer plugg. Spanska, jej. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0