... och så var det igång igen

Hej där. Har nyss sökt jobb på mcdonalds, eller halvt, jag loggades ut när jag skulle spara skiten, fixar det imorgon. Hade första provet på terminen idag så skolan var ganska trist. Spanskaprovet förstörde liksom resten. Fast några små fnitter asgarv släpptes nog allt lös.
  Åkte till skärholmen efter skolan och pluggade med Mathias, Spanska igen. På ett bibliotek, HANS IDÉ. Fast vi fick faktiskt en del gjort, ellleeerr? Köpte efteråt ett NYTT thomassaboarmband, "tappade" ju mitt förra, så det kändes ju lagom surt att gå och köpa ett nytt likadant, men på något sätt var det värt det!
  Nu ska jag gå å göra en kopp te och sedan gosa ner mig i någon soffa med mina nya dööömysiga tofflor som jag fick idag (a) På det ska jag plugga Matematik (uuh) och läsa lite i The Book, hehe. Adjö då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0