Lé Påsklov

Yo! Söndagkväll, imorn skola igen efter en veckan lov. Känns lite jobbigt. Känner inte att jag vilat ut riktigt så vet inte riktigt hur det kommer gå, inte stentaggad på att ta nya tag med plugg o.s.v. Men det är väll bara att försöka I guess.
Mitt lov har för övrigt varit riktigt riktigt bra. Start med titanic på bio tillsammans med Fredrik. Ut till landet å fira påsk med släkt. Och i söndags reste jag och Mamma till Barcelonaa! Helt underbart fin stad, sjukt god mat, VARMT, sen att shoppingen inte gick lika bra är väll mit eget fel. Hade verkligen 4 fantastiska dagar där!
Kommer till Sverige igen på onsdag kväll då jag åker till Fredrik som fyllde år (: Sen hade vi en välbehövlig chilltorsdag med filmmys och fikabesök av Kim å Low, gos. I fredags träffa jag Anna på dagen, fika på götgatan. Fick finfina presenter också, tack vännen <3  Kebab och filmmys med Unni på kvällen sen. Igår vare över till fredrik för 18årsfirande, lite släktlunch och senare blev det utgång. Så sjukt jävla awesome kväll å natt :DD Kom hem vid 4, och idag har vi chillat på verandan i solen med svenskaboken (duktiga minsann). Åkte å köpte Ben&Jerrys i Stuvsta å myste till War Horse, jättefin film :3
Kom hem vid sju och har tatt det lugnt sen dess, skypar just nu med Unn, mycket förnämnt må ja säga.

Bye


Barcelonabild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0