15 Februari

Hade världens bästa alla hjärtans dag igår med finaste pojkvännen, Gosit värre :3♥ Vakna upp hos Fredrik imorse, lyyyxfrukost me smoothie å varma mackor å sen iväg till skolan som började tio i tio. Har varit en bra dag faktiskt, simning på idrotten. Kul med lite omväxling och inte alls så ansträngande faktiskt. Pannkakor till lunch, fattar dock inte hur dem har tänkt med organisationen i matsalen -.- Fick vänta 20 min innan man fick mat. Kul. Efter det Kemi. Jag och min lilla grupp hade egen "lektion". Har varit så sjukt nervös och stressad hela veckan men det gick asbra :D  Lyckoruset efteråt när jag insåg att jag inte hade EN ENDA GREJ kvar fram till sportlovet var underbart. Åååh :3 Allt är perfekt nu. Älskar mitt liv. 

Blir till att skypa med Unni snart. Standard nu mera. Sedan kolla ikapp alla serier jag missat flera avsnitt av. Det + en kopp te. Bra kväll, bra kväll.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0