190112


Heii. Länge sen sist men aa. Det är torsdag idag, nittonde januari. Trots att det här är den tiden på året som man egentligen borde vara asdepp, men ickee jaag. Känner mig lycklig som fan, det är bra! Längtar dock något fruktansvärt till våren, eller aa innan det till min födelsedag också.. JAG BLIR 18 OM 17 DAGAR!!!! Det är galet.
  Idag har varit precis som de flesta andra skoldagar, lååååång men aa. Jag trivs som fan med alla runt omkring, så det är inga problem. Det har liksom varit bra hela dagen igenom. Vaknade dock en timma senare än jag skulle men han med bussen å bussturen var ju mysig så det gjorde liksom ingenting :))
 Nu gör jag ingenting, har gjort ingenting enda sedan jag kom hem.. Har dock spanskaprov imorn, tjooohejj! Va okul. Förut var jag grym på spanska, sedan hände nåt. Det blev väll svårare om jag tänker efter...  Så måste väll plugga lite nu, skit.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0