Sportlov slut

Chacha. Inte bloggat på ett tag. Detta är Lovas önskan. Och jag är en sån där snäll magisk fe med trollspö som uppfyller alla tösers högsta önskningar, och om Lova nu är en tös så blir detta jättebra.
Idag var första dagen i skolan efter sportlovet. Jag kom fram till att det inte gjorde mig så mycket att vara tillbaka där. Visst skadar inte sovmornar men jag får vara med alla fina människor hela dagen och det tackar man inte nej till.
Mitt lov var förövrigt jätteunderbart. Har gosiga minnen från varenda dag vilket är viktigt för mig. Jag måste liksom ta tillvara på all tid, annars får jag ångest och dåligt samvete för att jag misssköter mitt sportlov, och sen blir jag så djup och tycker att jag borde göra mer av mitt liv. så aa. Jag har alltså tillfredsställt mina krav på mig själv så att säga. Vilket känns skönt. Har bl.a. spenderat några dagar på landet med Fredrik, promenader, film, kakor, ton av mat, gos :3 Firade Julias 18-årsdag, skulle även varit med på Michelles men fick nån influensasväng med feber och skit i fredags så det gick inte:/ Har ätit lunch på Ikea med Lova, Sara å Astrid, haha lite annorlunda lunchställe för tre 17-åringar och en 18-åring att äta på men jaja. JAG FICK ÄNTLIGEN MINA RAYBANS. Har dem beredda i väskan hela tiden i hopp om att solstrålar ska träda fram. Vilket dom gör. Fast det finns rätt mycket skugga också... Har även pluggat. Ytterst lite men alltid något! :D Har ganska väldigt spontant varit på arbetsintervju till McDonalds, tror inte så mycket på det, men man kan alltid hoppas!

Så jag är supeeernööööjd.

Lovar att återkomma inom kort. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0