Tisdag, påsklov, många plus.

Hej! Sitter här å kollar på ett danskt (tror i alla fall de är danska hon talar) matlagningsprogram i min väntan på att Josefine ska komma tillbaka till världen så vi kan dra iväg. VAR ÄR DUUUUU? Matlagningsprogrammet är hur som helst ganska bra. Förstår inte vad hon säger men allt hon bakade såg gått ut så när jag började kolla på det blev jag så suktad så jag satte själv igång och baka muffins. Nu är dom klara och jag har ätit en hel amerikansize(kan man säga så?), ni vet en sån fet en som svällt över och förstört plåten. Och plötsligt blir jag bara äcklad av allt hon gör i det där programmet, till å me glassen me kex i. Nu tog programmet slut. TACK OCH LOV.
  Jag och Jossan hade tänkt å åka nånstans tror jag, djurgårn var ett förslag på det, får se. Men dagen till ära inviger jag min blommiga kjol för detta år. Bara för att det är varmt och vårigt ute :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0