Question



Som den flitige och trogne bloggaren jag då är kan jag ju inte bara låta bli att svara på denna fråga. Dock tio dagar sent.... Skulle inte kunna kalla det dagens fråga för dagarna är för många liksom..

Svar:
Tack du!

Jag läser jättemycket bloggar, bl.a. min egen . . .
Läser också mina vänners, men om man ska syfta på "kända" bloggar så finns det ett par jag följer dagligen;

Fanny Staaf
En tjej med gryyym stil, gilla a lot lot lot.

Victoria Törnegren
Cool stil, alltid perfekta outfits

Kenzas
Såååklaaaaaaart

Lisaplace
Alltid massa fina bilder och vill typ ha aaalla plagg på dem även fast det bara kan vara en svart bastop?

Megapixlar
Fotoblogg, otroligt rolig att kolla igenom, och riktigt bra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0