Today


Tiiisdaag. Kom nyss hem från skolan, som för övrigt var helt okej idag, vi fick inga läxor så de va frid å fröjd liksom. Nu ska jag snaaaart göra té, det regnar typ ute, eller? Fett mysigt om det nu e så :3
  Senare ikväll ska ja på bilskolekurs för fööörsta gången, jag har typ väntat i ett och ett halvt år med att gå dit, varför? Jag är rädd.. Jag slår vad om att jag e sääääämst på å köra bil, det verkar jättekrångligt, tänk om jag får en knäpp och kör av vägen liksom? Eller bara kör av vägen för att jag är usel. Buuuuhuuuu. Fast ska iförsej inte köra någe idag, hähä. 

Kommentarer
Postat av: unni

Hahaha ja trodde de stod bibliotekskurs ;)

2011-08-30 @ 19:37:41
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0