Annandagen

Kom nyss hem, var på bio med Fredrik ikväll. Såg New years eve, myyyssii :3 Nu sitter jag här med min nya stora fina tekopp :D Och naturgodis som ja köpte till bion. Råkade nyss äta en yogurtklump tillsammans med en wasabinöt, ingen bra kombination får ja tala om. Ickeeeee.
  Skulle egentligen dragit ner(?) till Unnis landställe imorn, i värmland. Men aa de blev inte så, planering är inte vår bästa sida helt enkelt... eeeehh så aaa det blir till å träffa Astrid imorn :))) Jag ska få hälsa på hennes polle :DDDDD Asglad, funderar på hur satsigt jag ska klä mig. Tror jag har alla gamla ridkläder kvar. Man vill ju liksom passa in när man hänger där i stallet, samtidigt kanske jag ser ut som en stor wannabe. Såå aa jag ska nog komma på nåt bra. Typ diskret fast ändå lite stalligt liksom...
 No more to say, peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0