8 December

Sitter här med te, julmusik å goodiiis, mysperfektion. Bra dag faktiskt, aningen seg där på morgonen då vi fick lyssna på en två timmars lång fysikföreläsning av nobellpristagargubbar = väldigt komplicerat, och att allt var på engelska gjorde det ju inte direkt bättre. Efter den äntliiiigen var slut åkte jag, Lova, Lina å Astrid till tc, åt lunch på donken å sen en tur till bikbok. Jag köpte en jättemegafin klänning! :)) Tillbaka till skolan och hade två lektioner. Fick tillbaka matte och fysik proven, grrryyymt nöjd kan jag ju säga iallafall :D Men vafan som jag skänkt bort min själ till det där de senaste två veckorna så förtjänade jag det!
Stannade ett tag me nåra av tjejerna å plugga kemi efter skolan, lite naturgodis på det så funkareh. Vi har prov imorn men det känns heeelt okej så skante klaga.

  Dansuppvisning i helgen, taggaaa sista uppvisningen någonsin nu för min del! Imorgon är det genrep, efter det drar jag hem till Unni å så blire myyyskväll me henne å lova. Gosigos :3

Men a, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0