Ingen vanlig fredag inte.

Det är ju SPOOOOORTLOOOOV nuuuuu!!!! Yeeeeeeeeeeh! G R Y M T !
Dagen har varit bra, förutom den fruktansvärt översega fysiklektionen. På Idrotten hade vi hoppgrop, för er som inte vet vad det är så kan jag tala om att det faktiskt inte är en grop. Det är snarare en fet JÄTTEMJUK madrass eller berg som man hoppar på. Så vi fick hoppa studsmatta och göra volt och landa på "hoppgropen", OCH JAG KLARADE DET! :D Så de gjorde min Fredag ännu bättre. Fick sedan i och försig vänta på bussen i 25 minuter och det var ju sådär lagom kul men jag är inte ledsen för det :)  
  Ska senare ikväll åka till annaaaa :D Och imorgon går vi upp tidigt och så bär vi av mot ÅREEEEH!! Veckan kommer blir så jääävla grym!!! gaah. 
  Men innan dess måste jag packa -.- Det suger för jag får ångest att jag har glömt något när jag packat klart och kan inte slappna av då -.- Ska nog skriva en lista :D 

Som pricken över I:t på denna underbara fredag kommer pappa snart hem med THAIMAT <333  gooooott.

Hejdå så länge ! :D


Kommentarer
Postat av: Annnaaaaaaaaaaaaaa

Coooome to maaamaaa baby! 60 minuter kvar, sen är du hääär. Ät mumsigt nu så ses vi hos mig på andra sidan av stan. Imorgon är det du, jag och åre jao! <3

2011-02-25 @ 18:59:58
URL: http://ohlings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0