Datasal i skolan

Chachaaaaa! Samhällskunskapslektion här, i datasalen, jag gillar :)
Jag ska jämföra sverige och spaniens statsskick, myyyyyyyyyyyyyyyycket roligt...

Nu får Unni skriva lite:
Jag er 1 flikka på säkstonn jordsnörr, snart skjutton faktist! (novämmbär) Jag jämför Sverige och Österrike :') ÄLSKAR SKOLAN ♥ ♥ Jag har brunt, fettigt hår, mittbena och glasögon. Folk brukar ta mig för Göran Persson, men ingen kan va lika snygg som han så brukar bli generad när folk säger att vi e lika :$ Vår lärare sitter här bakom oss. Ouppssi. Hon flåsar Rebecka i nacken, så nära sitter hon :O Vi borde nog sluta blogga. Läs min myspysblogg: http://ukl.blogg.se :3 ♣ Puuuuusssaerrrr ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0