Igår och Idag :]

Hola! Har inte skrivit nu på två dagar så tänkte göra en liten update ^^

Igår: Slutade TOLV! Såååååååååå härligt var det. Så därför hade vi ju hela dagen kvar så jag lova och lina gick hem till Lova :D Myyycket trevligt, gjorde smoothie, gooooooooooott, såg film, spela massa spel och lite annat sånt ^^ Jag, Unni och Lina startade även ett band, Unni som pianist, Lina sjunger och jag på marackasägg. Unni and the gospels, SÅ VACKERT. Kom hem vid 18 och gjorde sedan ingenting vettigt alls. Bra rebecka bra.

Idag: Soft dag. Höll dock på att bryta ihop på matten, jag får åååååångeeest. Men det löste sig lite sen endå :) Efter skolan skulle jag möta Anna i stan, så hinner precis med pendeln till stockholms central, virrar totalt bort mig men kommer tillslut till tunnelbanan. Råkar ta fruängståget istället för mörbytåget så hamnar i gamla stan i stället för östermalmstorg. Sen chansar jag på att ta tåget mot åkersberga (tror jag att det var?) Och sedan hamnar man i fridhemsplan, BRAAAAAAAAAAAAAAAA! Kom fram på något sätt till slut i alla fall och då gick vi till någe jäteeeemysiiigt café som hette saturnus ganska nära humlegården typ :) Asså kanelbullarna där var GIGANTISKA, säkert 25 cm, Jag skojar inte! Men dom var sjuuuuukt goda :D :D Åt en halv och är så jävla mätt nu alltså ^^ Ska lätt gå dit igen!
  Nu ska jag faktiskt plugga i typ 3 timmar, fruktansvärt tråkigt men känner att det behövs. -.- chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0