Josefine, IIIII Love Yooou!

Älskvärd eftermiddag idag alltså! Kommer hem, lämnar skolväskan, hämtar plånboken och drar till bussen. Där möter jag Jossan och vi åker till skäris :D  Hittade absolut ingenting att köpa meeeen hade roligt endå :) När vi skulle åka hem sedan så gick det ingen buss innan kl 19, så eftersom att våra busskort gick ut fick vi gå, hahaha. Men det var faktsikt rätt skönt att gå hem, inte så jobbigt :) Tog massa foton dessutom :D Hihi. Men det var ändå så sjuuuuuukt kallt, haha mina fingrar är fortfarande helt stelfrusna även fasst jag vart hemma lite mer än en timme nu ^^ Kraam

Min kamera dog, bra där!, Så här är lite bilder från Jossan istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0