Sommar ? neeh

Hey! Vaknade 06.10 idag, stängde av mobilalarmet och råkade somna om, drömmer en underbar dröm om att jag och min kusin cyklade runt på landet och det var sommar och jättevaaarmt, plötsligt ropar någon mitt namn och jag vaknar upp med en chock, klockan: 10 i sju. GREEEEAAAAT. Så typ sprang å fixa mej jättesnabbt och han inte med nån frukost, ingen kul morgon alltså :( Men annars bra dag idag :) Gick rätt fort trots många uttråkande lektioner. Höll dock på att dö på bussen på väg hem (okej så allvarligt var det kanske inte) men det var läskit, bussen svängde och jag ramla av sätet men blev räddad av matteas arm i sista sekund :o puh. Nu ska jag snart äta och sedan blir det nog lite plugg, måste ta tag i de där sakerna nu faktiskt. Imorgon börjar vi tididgare, 08.30 istället för 09.05 för att vi ska ha " writing test" i engelska, kuuuuuuuuul. Men lönar sig i längden, får sovmorgon på fredag istället :D HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0