I - The Master Of Design

Tjena. Har nu anlänt till hemmet från en dag at Josefines place. Trrrevligt. Blev ett antal vredesutbrott men också lyckojubel. Vi skapade nämligen ett makalöst underverk. En bloggdesign. Till Jossan. Den är inte bara vacker utan det ligger väldigt mycket kärlek, och hat bakom den. Jag tycker personligen att det är en av de proffsigaste som någonsin skådats, ni får dock inte se den för den behöver lite extra finslipning, men om några dagar kanske :]    Eeeh, sen åt vi mat också och drack chaite, det var väldigt gott. 

  Imorgon ska jag träffa Unni TIDIGT. Vi hade tänkt att orientera oss till gömmarn, dock utan karta. Spännande.. Sedan ska ja till skäris med jossan på eftermiddagen, jag ska köpa något, det har jag lovat mig själv, faktiskt. Bra.


Dagens bild. Oerhört söt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0