Sun's shining

Helo! Jättemysig dag på dagen idag :D Mötte Anna i stan, vi bojkottar det exklusiva caféet och köper wraps på ica, går och sätter oss i humlegården. Solen kom och där med en liten unge som ville vara vår vän. Hon satte sig bredvid mig och tittade och petade min klocka. Hon pratade inte men man kunde se beundran i hennes små ögon. Sen gillade hon Annas skor och Annas Iphone också, hon kom att bli vårat fan där ett tag. Vi fick även iaktta en snubbe med karatemoves, fast så skillade skulle jag inte kalla dem, kan göra likadant själv...
  Gick sedan och kollade i lite affärer men fick inte med mig något hem, men det gör inget för jag är glad ändå :D Och gladare lär jag bli.. Nu när jag kom hem hittade jag jordgubbar på bordet och glass i frysen, inte illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0