Då var det söndag igen då ...


Goooooooooomorroooon ! Eller snarare God Dag! :D  Kom nyss hem, har varit och sprungit på elljusspåret, känner mig riktigt hurtig och det var ett typ giiiigantiskt under att jag inte stukade foten eller bröt benet för det var glashalt å springa där pga. all snö som fortfarande låg kvar -.-  Så lite extra cred till mig för det också! Fick tyvär springa utan ipod, kan inte hitta laddaren och dessutom , eftersom jag inte kunnat hitta den så har jag ju inte kunnat lägga över nån ny musik... Hade med mig min mobil och ett par uråldriga sonyericsson lurar men de får knappt plats i mina öron, haha.
  Idag vet jag inte vad som händer, förutom dansen lite senare då då. Försökt och få tag på Josefine ETT ANTAL gånger nu, Hoppas du läser detta!! Annars blir det en segdag idag, men det gör väll inte så mycket ändå :)

Chao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0